Nominacja do ” The versatile blogger”.

Doczekałam się pierwszej blogowej nominacji – jak fajnie;) Nominacja dotyczy „The versatile blogger ” (uniwersalny, wszechstronny). Nominowała mnie Agatha, która prowadzi blog Lifestyle.Inc . Jest to blog pisany po angielsku, który mówi o  zdrowym i aktywnym życiu, pełnym radości i niezależności m.in finanasowej. Zachęcam do odwiedzin i polecam.

Zasady nominacji do „The versatile blogger”. (Wszechstronny/ uniwersalny blogger).

  1. Podziękuj za nominację i daj linka do bloggera, który cię nominował.
  2. Napisz 7 rzeczy o sobie.
  3. Nominuj 15 blogów i powiadom bloggerów o nominacjach.

7 rzeczy o mnie:

  1. Chciałabym zwiedzić USA.
  2. Nie lubię owoców morza.
  3. Jestem typem sowy: późne chodzenie spać i późne wstawanie  – w to mi gra:)
  4. Jestem w szczęśliwym związku i mogę się tym chwalić całemu światu.
  5. Nienawidzę jak ktoś się spóźnia.
  6. Mieszkam w Warszawie.
  7. Uwielbiam tańczyć.

Bloggerzy nominowani przeze mnie:

Będzie mniej niż 15, ale w końcu liczy się jakość, a nie ilość;)

  1. Ameba  – www.amebowo.pl
  2. Chrupka – www.chrupchrup.blog.pl
  3. Czarny Pieprz – www.czarnypieprz.blogspot.com
  4. Komarka – www.everycakeyoubake.blogspot.com
Skomentuj

