Nominacja do Liebster Blog Award

Ostatnio otrzymałam nominację do Liebster Blog Award. Nominowała mnie Pani Fanaberia.

Bardzo dziękuję za tę nominację i poniżej przedstawiam odpowiedzi na pytania zadane przez Panią Fanaberię. Dzięki temu ujawniam nieco więcej o sobie z życia prywatnego:)

Zasady Gry:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Eleaf / Foter / CC BY
Pytania, które otrzymałam:

1. Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?

  • Potrzeba podzielenia się z innymi tym, co moim zdaniem jest warte uwagi i tym , co może pomóc w życiu codziennym lub zawodowym.

2 Jaka jest Twoja największa fanaberia/najbardziej nielogiczny rytuał/dziwny zwyczaj?

  • Jak coś gotuję i już prawie jest gotowe to liczę do 10 i dopiero wtedy zdejmuję z kuchenki.  Po co to robię i dlaczego do 10? Nie mam pojęcia, tak mam:)

3. Jeśli nie tu gdzie teraz to gdzie widzisz swoje idealne mieszkanie/dom?

  • Jeszcze nie mam wizji docelowej, ale najpierw duże mieszkanie w Warszawie, może jakiś penthouse z wielkim tarasem, a potem piękny dom z ogrodem w … mąż marzy o Australii, więc kto wie:)

4. Co poprawia Ci humor?

  • Lody

5. Nocny marek czy ranny ptaszek?

  • Zdecydowanie nocny marek, aczkolwiek odkąd zostałam mamą to trochę się to zmieniło. Niemniej staram się jak mogę żeby choć w połowie być nadal nocnym markiem:)

6. Twój sposób na relaks?

  • Z tym jest różnie – czasem jest to wylegiwanie się na kanapie z moim mężem i oglądanie seriali, innym razem wyjście na spacer lub krzątanina po kuchni i pieczenie ciasta.

7. Ulubiona postać z fikcyjna?

  • Tu mam problem – nikt nie przychodzi mi do głowy, ale jak teraz na szybko o tym pomyślę, to pierwszy na myśl przychodzi mi bałwanek Bouli z bajek mojego dzieciństwa.

8. Twój największy bohater życia codziennego?

  • Jeszcze się taki nie urodził co by mi bohatersko dogodził:)

9. Do kogo wzdychałaś jako nastolatka/nastolatek?

  • Modern Talking i New Kids On The Block. Kochałam się w każdym wokaliście po kolei.

10. Jaką książkę możesz polecić innym blogerom i dlaczego?

  • „Potęga podświadomości” – aby zmienić nastawienie do świata, ludzi, do siebie i cieszyć się życiem.

11. Masz totalnie wolny dzień, nic nie musisz, nigdzie się nie śpieszysz – co będziesz robić?

  • Są dwie opcje: na lenia i na pracusia. Ta na lenia to spanie do późna, tv, blogowanie, ogólnie pełna wegetacja. Ta na pracusia to np. zrobienie remanentu w szafie, upieczenie ciasta, pójście na zakupy.

Teraz moja kolej. Trochę się wyłamię i zamiast 11 blogów będzie 7. Do zabawy nominuję:

Moje pytania do prowadzących w.w blogi:

  1. Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
  2. Twoje miejsce na wymarzone wakacje?
  3. Znajdujesz na ulicy 50 zł – co z nimi zrobisz?
  4. Jaką komedię polecasz?
  5. Co cię wkurza?
  6. Co cię zachwyca?
  7. Kim chciałaś zostać w przyszłości mając kilka lub kilkanaście lat?
  8. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić?
  9. Jakie ciekawe miejsca polecasz do zwiedzenia?
  10. Złoto czy srebro?
  11. Za co lubisz siebie?

Odpowiedzi na pytania możecie zamieścić poniżej w komentarzach lub w poście na swoim blogu. Zapraszam do zabawy – zrelaksujmy się na kilka chwil:)

4 uwagi do wpisu “Nominacja do Liebster Blog Award

  1. Pingback: Questionaireee | LIFESTYLE INC.

  2. Bardzo dziękuję za Twoją nominację 🙂
    Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
    Ze świata. Mam swój zeszyt, w którym zapisuję pomysły, czasami coś mnie wkurzy, czasami olśni mnie, że ktoś może o czymś nie wiedzieć (to najczęściej dotyczy tematów fit).
    Twoje miejsce na wymarzone wakacje?
    Stany Zjednoczone. Bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać.
    Znajdujesz na ulicy 50 zł – co z nimi zrobisz?
    Pewnie wydaję na głupoty, bo czasami mam kompletne siu-bzdziu w głowie.
    Jaką komedię polecasz?
    „Juno”
    Co cię wkurza?
    Wredni, złośliwi i dwulicowi ludzie. Jak to to chodzi po tym świecie?
    Co cię zachwyca?
    Koty. Najpiękniejsze stworzenia na ziemi.
    Kim chciałaś zostać w przyszłości mając kilka lub kilkanaście lat?
    Dobrą blogerką/dziennikarką.
    Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić?
    Anglia, Szwecja, USA, Rosja
    Jakie ciekawe miejsca polecasz do zwiedzenia?
    Cholera. Za dużo nie jeżdżę, ale jak już mam coś polecać, to Wrocław. Jest przepiękny 🙂
    Złoto czy srebro?
    Srebro. Złoto kojarzy mi się z raperami.
    Za co lubisz siebie?
    Za to, że jak naprawdę chcę, to coś zrobię. 😀

  3. Ale fajny pomysl!!!! Dziekuje za nominacje 🙂 jeszcze w ten weekend postaram sie stworzyc post.

Skomentuj

