Notesy z TK Maxx – motywujący prezent świąteczny.

Zawitałam ostatnio do sklepu TK Maxx by kupić torebkę. Owszem – torebkę kupiłam, ale oprócz tego nabyłam około tysiąca czystych kartek, a wszystkie oprawione pięknie i inspirująco. Spędziłam chyba z 40 minut przy regale z notesami i gdyby nie to, że musiałam odebrać dziecko z przedszkola to jeszcze bym tam sterczała wertując zeszyty. Brzmi niedorzecznie, ale dla mnie ten czas był niezwykle motywujący i dodał energii na resztę dnia. Już jako dziecko wolałam sklepy z artykułami papierniczymi niż z zabawkami. Jak widać tak mi zostało, choć niektórymi zabawkami dla dorosłych nie pogardzę, ale to już temat na inny post;)

Jeśli wciąż szukasz prezentu świątecznego, to sądzę, że taki notes może być świetnym upominkiem i sama planuję przeznaczyć jeden na prezent. Pięknie oprawiony zeszyt z motywującym hasłem czy dziennik pełen inspirujących myśli może sprawić wiele radości.

Oto moje pomysły na wykorzystanie notesów:

Złoty – podręczny notes, który przydaje się zawsze i wszędzie. Taki osobisty niezbędnik zawierający m.in:

  • sprawdzone przepisy kulinarne,
  • tytuły książek, które chcę przeczytać,
  • filmy, na które chcę iść do kina,
  • daty urodzin rodziny i znajomych,

20151210_222717

Materiałowy z kwiatem

  • zawierający setki drobnych przyjemności, które można sobie sprawić sobie każdego dnia – odrobina luksusu na każdy, kolejny dzień. Wypełnię taki notes dla siebie lub sprawię prezent bliskiej osobie.
  • z setkami powodów,  dla których kogoś kochasz, lubisz, szanujesz
  • ze złotą myślą na każdy dzień

    Fot. Życie na szpilkach

    Fot. Życie na szpilkach

Zeszyt marzeń 

  •  księga planów i marzeń do spełnienia – świetny prezent, zwłaszcza, że przed nami nowy rok i kolejne postanowienia. Może jeśli zostaną spisane to doczekają spełnienia.

 

Fot. Życie na szpilkach

Dziennik inspirująco – motywujący

To notes pełen motywujących haseł, które zachęcają do działania i zapełniania czystych stron swoimi marzeniami, miejscami, które chcemy zwiedzić,  zdjęciami najbliższych i wieloma innymi rzeczami, które sprawiają, że chce się żyć. Brzmi banalnie, ale ten notes naprawdę powoduje, że pozytywne myśli od razu pojawiają się w głowie.

4-horz

 

Koszt notesów to 15-40 zł, w zależności od formatu i zdobień.

Coś mi się wydaje, że jutro zawitam znów do TK Maxx i będę bogatsza o nowe kartki. No cóż…mała rzecz, a cieszy.

Nie wiem jeszcze do czego wykorzystam kolejny notes – może masz jakiś pomysł?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 uwagi do wpisu “Notesy z TK Maxx – motywujący prezent świąteczny.

  1. Widzę, że nie tylko ja jestem pod urokiem notesów z Tk Maxx 😊 zaglądam praktycznie co tydzień z nadzieją, że wrzucą coś nowego i zazwyczaj trafia się jakaś perełka 💎

  2. Ja żałuje już, że nie chodzę do szkoły i nie mogę kupować zeszytów, dobierać okładek, podpisywać ich i wachac ten cudowny zapach ❤ jak dzieci zaczną chodzić do szkoły to będę miała swój powrót do dzieciństwa i już nie mogę się doczekać Haha 😀 także rozumiem doskonale manie kupowania karteczek 🙂

Skomentuj

